Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän. Var ska jag börja? Hon är mitt allt. Hon är det finaste jag vet! Min självfrände, och för att citera en låttext, min ledstjärna och vän! Min tro och mitt hopp. Det finns ingen som hon helt enkelt. Vi delar allt, precis allt. Även vi, precis som många andra har haft våra svackor och situationer då vi inte gått ihop. Tro mig, det har vi!

Det bästa med henne är att jag vet att hon alltid finns där. Vi vet var vi har varann och även om det går lång tid innan vi hörs av är det som igår. En blick och vi vet vad den andre tänker. Det finns så enormt mycket att skriva, men varför egentligen? Hon vet vad jag känner om henne och vi har en mer än öppen dialog om diverse problem, bekymmer och vi är helt enkelt en stor del av varandras liv!

Det finns absolut ingenting i hela världen jag skulle byta ut mot henne. Hon är verkligen mitt allt!!

#1 - - Denise:

Tänk vad trevligt det vore om hon nu kunde läsa det här...men då vore det väl ändå dags att rita kors i taket :P