Dag 1, Termin 5, år 2010

Första dagen gjord och det känns ganska okej faktiskt. En sak är då säker, det blir ingen mjukstart i alla fall. Läs det, gör det och fundera kring de där. Kombinera det med de där sakerna och den där uppgiften. Yes, fine. Nu kör vi!

Trixade in mig och Johanna i samma studiegrupp och på köpet kom Andrijana också. Underbart! De resterande tre i vår lilla grupp verkar också bra. Det lilla vi setts idag. Det slog mig nu att studiegruppskontraktet ska läggas upp på Its. My mission. Jag går ut hårt och anstränger mig nu så kan jag softa lite sen. Nä, men skämt och sido. Det ska nog bli bra det här.

För övrigt ska jag fixa över all information i den nya kallendern som vi snodde med oss på vägen ut idag. Nice. Kompromissen var att vi skulle hitta någon att registrera sig hos lärarförbundet. Jajaja, det kanske finns någon villig damråtta eller nåt under sängen. Får kombinera det här med någon form av matlagning plus tvättstugan. Uuh, I really love mondays.