Onsdag den 30 september 2009

Egentligen borde jag väl skriva 29 september igen. För mig känns det inte som klockan passerat midnatt. För mig är det fortfarande 29. I och för sig har jag väl aldrig brytt mig om datum på det viset. Skit samma. Det var inte det jag skulle säga. Men när jag ändå är igång kan jag passa på att påpeka att det är mindre än två månader till min tjugoårsdag. Och jag har inte en aning om vad jag vill ha. Spontana oväntade saker är alltid roligast.

Hur som haver. Jag damsög förut. Behövligt vill jag lova. Nu är allt rent och damfritt igen. Kanske ända till imorgon? Hur kan saker och ting bli damigt så förbannat snabbt? Tell me!

Idol går enligt planerna. Jon och Calle igår och Mariette och Erica idag. Det kan nog bli riktigt bra det här. Väntar på Erik nu bara så är mitt startfält komplett. Övriga deltagare är bara en bonus.

Imorgon ska uppsatsen skrivas vare sig jag vill eller inte. Det ska bli nästintill klart annars är jag inte nöjd! Deadline på fredag och helst ska den vara färdig innan! Har andra planer nämligen.

Nu däremot är nästa plan att hoppa i säng. Tar med mig en gammal upplaga av aftonbladet som jag inte ens öppnat än. I brist på tid. Övervägde kurslitteratur från början, men nej. Lite skvaller får duga för ikväll.

So long!