Måndag den 28 september 2009 (5)

Snart får jag skriva Tisdag. Det går fort. Tisdag betyder den här veckan informationsmöte i bibblan. Jag hoppar faktiskt över det och sätter mig med uppsatsen istället. Och vilar halsen dessutom. Kråka. Det är bättre, men inte bra. Svininfluensan kan slänga sig i sjön. Här ska det minsann bli friskt. Här bär vi inte på någon grissjuka inte!

Ska hoppa i säng nu. Synd att min bok är kvar i Storfors. Precis som mobilladdaren. Köpte en ny. Skulle egentligen bara till affären och införskaffa flingor. Kom hem med betydligt mer! Ett par jeans och en jeanskjol för 400:- ! Överkomligt! Men med rabatt och pressentkort är det inte så konstigt kanske.

Har nog överskridit min gräns för vad som är okej att handla varje månad. I lördags kom jag hem, en epilator och en hårtork rikare. Effektiv och ond! Är inte stubbig än och det är ett mirakel vill jag lova. Dessutom Takidas nya skiva. Plus mat då. Annars tror jag inte det blev något mer. Jo, uppdatering till wow. Och massa vindruvor. Min nygamla last. Gott!

Sängen väntar och jag uppdaterar imorgon.