Torsdag den 22 oktober 2009 (3)

Ett sista litet inlägg innan jag ska lindra min tomma mage.

Har skrivit över internetabonemanget på mig nu efter att det stått på pappa sedan det tecknades. Var nog på tiden. Så nu är jag ägare till ett litet abonemang. Grattis till mig. Ska ringa telia idag och fixa det sista. Parantes, jag ska inte ringa! Uppdatering är ämnet. Just nu sitter vi TVÅ personer med varsinna datorer (ibland tre) på väldigt liten signal. (Förstås av bilden nedan!!) Det fungerar hyffsat! I alla fall för en som inte är van vid något annat. Saken är den att vi ska uppdatera det nuvarande nätet till 32 gånger snabbare och inkludera telefonen. Bredbandstelefoni är ett tjusigt namn och snart är jag ägare till även det.

Det tar sig ;) Snart har jag nog samlat så mycket vuxenpoäng att jag kan kalla mig vuxen!