Torsdag den 26 november 2009

Godmorgon.
Sista dagen på skolveckan. Har ingen som helst lust att pallra mig iväg idag. Låg och drog mig på tok för länge i sängen och här sitter jag nu med "somna-om-huvudvärk". Blä! Börjar 13.00 i eftermiddag, men studiegruppen ska samlas 12.00 utanför bibblan och diskutera ihop något till seminariet. När lektionen är över 16.00 tar vi hälja! Skönt. Inte för att det blir speciellt mycket ledigt under helgen, men ändå. Kalas på lördag och "första-advent-mys" på söndag. Å sen har vi måndag och skolvecka igen. Jaja, det är snart julledigt.

Måste fixa busskort också. Nu när man helt plötsligt blivit vuxen kostar allt mera. Eller ja, ungdom som det så fint heter. Suck. Som att jag har mera pengar den 24de nov än den 23de. Hmpf.

Nej, på med kläder och sen traskar jag iväg mot bussen. Gäsp!