Onsdag den 23 december 2009

Dan före dopparedan..

Hade en mysig seneftermiddag med malin o emely igår. Vi gjorde några repor på stan och inhandlade lite smått o gott. I alla fall de två, jag ska inte handla mer i år! Plånboken har magknip tror jag.. Avslutade i vilket fall på kinan. Gottigt!

Eller ja, avslutade väl rättare sagt på maxi.. men före de, en glöggfika hos Malin. Mysigt :) Delade ut klappar och åt pepparkakor. Tyvärr hjälpte det inte till i julstämningen.. jag vet inte vad som krävs, men jag har verkligen ingen julfeeling. Pang, bom nu är jag tjugo och känner ingen feeling. Hmm.. förra året som var så mysigt!!!

Ska hur som helst försöka packa ner paketen och leta fram övrigt som ska med. Kläder tänker jag främst på... vet inte ens vad jag ska ha på mig. Måste pyssla lite med disken bland annat också. Åker ju faktiskt ikväll. Firar i Karlskoga imorgon med BEs familj. På fredag hos min systeryster, vilket visade sig bli ganska litet. Vi verkar bli fem stycken plus två barn. Aja.. jul är ju ändå inte speciellt i år.