It's perfect baby.

Föreläsning om förskolans historia , framväxt och gud vet vad . Mellan 9 och 12 . Långt pass . Mycket information gick från Ingmaries läppar . Hur många av oss som uppfattade och tog till sig vad hon sa låter jag vara osagt . Jag skrev i alla fall . X antal sidor med anteckningar . Historia är intressant . Och framför allt historian i det ämne jag trots allt självmant valt att utbilda mig till . Fick fyra instuderingsfrågor att fundera kring dessutom . Baserade på boken . Frågorna skulle diskuteras i eftermiddag och boken läsas imorgon . Hmm . Hur tänktes det ? Dessutom är seminariet på fredag på just dessa frågor . Krock någonstans i tankeverksamheten ?

Jag gick med Johanna ner på stan efter lunch och införskaffade ett sprillans nytt regnställ till henne . Svart och fint . Nu kan hon utan problem leka med barnen i sandlådan .

Ska sätta mig och plugga lite här i brist på annat . Imorgon är inläsningsdagen som sagt , men tänkte försöka med allt ikväll istället och därmed få en ledig dag imorgon .

Wish me those fukking words !