Åå vad duktigt!

Gissa vad vi gjort idag. Promenad igen såklart. En timmes sysselsättning. Till Hagaleden, längs med Klarälven och in till Scalateatern. Biljetterna är alltså hämtade. Blir bli bra det här. Sprang in på Coop och köpte pasta inför lunchen och sen vidare hem.

Betydligt jobbigare idag än föregående. Är det den berömda "dag tre" som visar sig eller beror det helt enkelt på att vi ökade tempot idag?

Orkade inte med gröten till frukost idag. Fick bli fil och nyttig müsli istället. Föresten börjar den smaka ganska okej nu. Köpte hem grönt te igår också. BEs luktade diskmedel och smakade Xider. Mitt luktade Jenka, det där tuggummit och smakade rätt okej trots allt.

Lite roligare nu när vi är två. En liten tävling mellan oss. Vikt på startdagen och vikt på slutdagen. Jag vet att jag kommer förlora stort, och då menar jag stort! Men det spelar ingen roll. Jag dör knappast av att röra på mig!

BE tycker grönt te är okej om jag säger att Rustas sköljmedel inte är bra. Konstigt ;o) . Killar! Men vad gör jag inte?

- - -

Vår potatisgratäng blev skit igår. Jag fryser aldrig en potatisgratäng igen. Och tinar den verkligen inte på mindre än en halvtimme. Usch och fy! Jag skyller på dålig kvalitet på varan. Inte på min kunskapsbrist i ämnet.

Imorgonkväll åker vi till Karlskoga. Lördagmorgon till Norrköping. Lördagnatt till Karlskoga. Söndagmiddag till Karlstad. Där har ni min helg. Hur ser eran ut?