The way you love me.

Jag är kär! Kär i Tim Mcgraw och i I'm Alive - låten alltså. Har laddat mobilen och mp3n med splitter ny musik nu. Behöver det inför de kommande tre veckorna på hemmaplan alá Storfors. Ska faktiskt bli ganska skönt att komma just hem. På något sätt uppskattar man allt hemma när man varit borta ett tag. Och nu lär både mamma och pappa pyssla om mig extra - jag är ju sjuk! Man kan väl i alla fall hoppas.

Nu snart blir det sängen, har lite saker jag måste fixa först. Klockan är mycket, men det känns inte som det spelar någon större roll nu. Jag känner knappast någon press inför imorgon och sen vet jag ju att jag får sovmorgon på fredag. Vem bryr sig föresten om jag är trött imorgon? Äsch, det är lugnt anser jag.

Imorgon är det som sagt schemalagd undervsning (läs: vfu-information) fram till tolv. Sen studiegruppstid, men vad har vi att säga varann? Förmodligen en hel del, men inget relevant. Slutar med all säkerhet då. Vid tre kommer fisen och snöret och vi planerar en shoppingrunda. Jag bara SKA ha den där jackan! Annars fryser jag ju ihjäl här på mornarna. När fasen blev det så kallt? Måste ha missat det i alla fall. Framåt kvällen, efter shoppingen, raggarrundan i Säffle och fikapausen hemma hos mig drar vi mot Storfors.

Fredan bjuder på vackert sällskap som jag knappast tackar nej till. Ser fram emot mys på högsta nivå. Lördag är det marken och 5årskalas på schemat. Söndag blir förmodligen plugg, liksom måndag och tisdag om inget roligare kommer ivägen vill säga. Men nu, är det i alla fall time to sleep. Jag lär komma med någon mobilblogg här och var om jag känner mig själv rätt. Men från och med 15 oktober lär det komma kontenuerliga uppdateringar. Tills dess - må Gud vare med er för själv har jag inte tid.

//Åsa

#1 - - The Fashionisto/a:

Hej på dig! Fin blogg du har :P