Varje litet steg.

Bonde söker fru äger !
Lasse Lindh är söt !


Imorgon är det torsdag och jag åker hem till Storfors . Mor&Far tar sig en liten tur hit till mig och jag passar på att följa med dem hem igen . Ska ändå till Karlskoga på fredag kväll och det kunde ju inte passa bättre än att göra såhär så . Ja , nu har det förmodligen stått 7253 gånger allt som allt , men va fan då !

Nu blir det i alla fall sängen med en nyladdad telefon . Med musik alltså . Måste bara komma ihåg att jag ska maila in litteraturstudien till studiegruppen innan jag åker imorgon också . Shit , bäst att skriva en lapp . Jag känner mig själv rätt bra ändå ! Lappar är bra !


Godnatt !

#1 - - sofiapoulsen:

hejsan, allt bra med dig? :)<3

#2 - - rebeccadahlin:

Fin blogg! :)

#3 - - othilia:

otroligt fin blogg! :-)

#4 - - Malin:

gullig blogg, vad gör du?

#5 - - julia:

varför tycker du bonde söker fru äger?=)



kan inte du hjälpa mig att lägga en röst på min lilla skrutta i en tävling? Vore guld värt!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169