En ny fräsch start på en lika vanligt liv som igår

Eftersom jag inte har något liv har jag pysslat med designen här under min lediga dag . Men jag måste säga att jag är ganska nöjd med dagen i stort sett ändå . Var vaken fem i morse med min kära vän bredvid mig , åkte buss strax efter halv sju och var hemma i karlstad igen vid halv nio . Tänk, jag har nog aldrig varit ute och gått så tidigt på länge . Solen sken och det var aldeles lagomt kallt . Hemma har jag tvättat , gjort mat och nu strax ska jag hoppa in i duschen . Men innan de där underbara strålarna trillar ner ska jag bara upplyssa om att jag har faktiskt sett Mamma Mia nu . Visserligen på ett annorlunda sätt , men filmen blev inte sämre för det . Pierce Brosnan var aldrig min favorit bland alla Bond:s , men nu minsann gillar vi honom . Jag bjuder på ett litet inlägg här för den nyfikne . Önskas trailern till filmen att se ? Klicka här .