Usch så oförskämt.

Jag är på riktigt bra humör nu faktiskt. Och det beror på.. eh? Ja vad beror det på? Jag har inte en aning. Jag borde egentligen vara både nervös, stressad och ja, allmänt deprimerad. Nu tänkte jag främst på att jag ska flytta och att jag  riskerar ett IG i matte c. Men jag är glad. Ja, jag är knäpp.

Har packat lite löst idag. Gick igenom en skrivbordslåda och lite andra papper och tidningar. Nu har jag ändå lite koll på var de faktiskt är, och inte är för den delen. Talade om för mamma att jag fick MVG i psykologi och projektarbetet förut med. Hon blev glad. Talade om att jag kanske kan få IG i matte. Hon trodde mig inte. Haha. Kanske lika bra det.

Hittade min gamla dagbok i högen av allt annat bråte också. Ska ta mig en liten titt i den tänkte jag. Se om jag hittar något intressant eller pinsamt. Det finns det säkert massor av. Nej, som sagt. Dagboksläsande och socialt umgänge med denise på msn.