Förlåt för mitt hetsiga humör.

Nu, efter närmare fyra timmars (jag skäms) bloggande, eller ja designande ger jag upp. Har ändå fått till en hel del. För den ouppmärksamme ska jag skriva ner det, och dessutom så jag själv minns vad jag gjort.

1. Headern med länk tillbaka till www.inva.blogg.se
2. Stoppat in klocka i marginalen till vänster
3. Stoppade in hjärtan vid rubriken
4. Trixade in kalender med VITA siffor (tillslut blev det rätt)
5. Nedräknare, 14 dagar kvar till studenten
6. Beskrivning av mig och bloggen (kort)
7. Dagens Namn
8. Egna rubriker, "sök i bloggen", "senaste inläggen" osv..
9. Flyttade upp datum och klockslag när inläggen är publicerade en rad
10. Fixade så länkarna förstoras när man kör muspekaren över
11. Besöksstatistik längst ner på vänster sida


Som en liten bonus gjorde jag en extra blogg, testbloggen. Hittas under min profil. Så nu ger jag som sagt upp. Jag blir bara arg ändå när det inte går som jag vill! Eventuellt ska jag fixa ihop en annan header som passar lite vättre ihop med resten. Men det är inte säkert.