2008-01-27

Så är helgen förbi och en ny vecka börjar imorgon. Som tur är blir det en kort dag och enbart en lektion. Förhoppningsvis får vi tillbaka proven och dessutom ska det bli redovisningar så ansträngande verkar det inte bli direkt. Hur som helst ska vi nog ta tåget hem för första gången på snart tre år. Då är vi dessutom hemma innan tolv!
Haft en kanonbra helg tillsammans med min pojke. Bara gjort en massa mysiga saker och haft mysigt. Slöat framför teven, tagit en promenad runt i karlskoga och dessutom har jag lärt mig hur man spelat ett dataspel. Han är förhoppningsvis nöjd att jag tar mig tid med hans intressen.
Blir en tidig kväll ikväll och även om jag inte är trött just nu kommer jag vara nästintill död imorgon när klockan ringer om jag inte somnar relativt tidigt ikväll! Tro mig, jag var som en döing imorse!!


 

Satt och tittade på Bröderna Lejonhjärta förut och konstaterade att det måste vara en av de sorgligaste barn-filmerna som finns. Jag blir lika ledsen varje gång ju!