2008-01-24

Återigen en handbollsmatch, sverige - tyskland. jag dör! Som den optimist jag är tror jag att det går vägen för dem även ikväll. Lita inte på mig, risken finns ju att de förlorar, men vinner de, kom ihåg var du såg det först. Ledning med ett mål just nu med svensk time-out och snart paus! Kämpa Sverige!
Dagen förövrigt blev inte riktigt som tänkt. Lars Ohly ringde och avbokade imorse på grund av familjesjäl men lovade att komma tillbaka senare i vår. Det är bäst för honom det eftersom vi såg fram emot det här. Istället fick vi ha en underbart intressant lektion i psykologi med läraren som är "fel". När han nu ville vara så spydig och inte förstå mig rätt så får han vara "fel lärare" hädanefter. Det bjuder jag på.
Imorgon är det inlämning på religionen och jag är faktiskt nöjd med det jag åstakommit. Duger det inte så är jag ändå nöjd med arbetet.
Avslutningsvis har jag bara en sak till att säga, jag älskar svenska handbollslandslaget. De har fyllt mina senaste dagar med enormt mycket spänning, glädje och jag vet inte vad. Se för fan till och vinn ikväll nu "göbbar"!