2008-02-24

Tänkte lite snabbt berätta för den nyfikne vad jag egentligen gjort under helgen.

Fredagen spenderades hemma hos Malin med "Pretty Woman" och "Killing me softly" och "Let's Dance", sen fram emot tio försvann två trötta individer, iform av mig och emely ner mot stationen och vidare hem.
Gårdagen bjöd på hockey i Löfbergs Lila. Djurgården mot Färjestad, givetvis hoppades vi på vinst men 1-1 är klart bättre än en förlust. Lite dramatik var det ändå, speciellt bakom oss uppe på läkaren, "jävla barbapappa" så var det igång, tänk att Stockholmare inte kan ta lite komplimanger, "jävla barbapappa" skulle jag lätt tagit som en komplimang, han är ju stor och go ^^.

Dagens aktiviteter blev till att börja med städning av mitt extrema rum, sen en tur ut till emely för grillning. Egentligen skulle vi ut till slussarna och vindskyddet där men vi hamnade hos Anders, och ja, det var mysigt det med. Anders, Anton, Arthur, Lillemor, Eddie, Pysen, Oscar, B-E, Emely och Jag, sen kom Ingela hem och två människor till som jag inte vet vad de heter, men grillning är mys och korv är gott.

Nu blir det snart "skärgårdsdoktorn" och efter det en varm dusch och sen mer tv skulle jag tro.