2008-02-22

Tjena Hopsan!
Fredag idag gott folk! Livet leker.
Nej, seriöst nu då.. jag gillar inte att vara seriös förresren!
Synd att jag läser matte c, annars hade jag varit ledig idag!
Börjar elva och lillemor kör ner oss, tack!
Ska möta henne och emely på halva vägen om en liten stund.
Sen blir det lundsberg och hänta bettan.

Slutar kvart över tolv och då blir det hem till malin
Får se hur det artar sig, jag vet i alla fall att jag vill hem ikväll!
Imorgon blir det hockey, FBK - DIF, det ser vi fram emot.
Dessutom skiner solen idag och vem kan inte vara glad då?

Ska komma ihåg o gå in till bibblan-tanten idag,
hon skulle visst hjälpa mig med projektarbetet lite.
Det tackar vi verkligen för, all hjälp är nödvändig i detta läge!
Nu blir det lite iordning-görande och sen möta emely.
Ha en bra helg för det lär min bli!!
Over and out!