2008-02-18

Jag vill göra lumpen!
Ja, jag vill, men jag passar ju knappt någonstans där!
Min fysik är lite dålig för de hårda sakerna och jag suger på matlagning.
Kom fram till att jag ska bli en sån som sköter kommunikationen.

Fick information från försvarsmakten idag och ja, jag blev fast!
Eric, en två-meters-kille i militärkläder fångade deffenetivt mitt intresse.
Det ser skitkul ut! En vacker dag har jag kanske gjort lumpen!
Bra att tjejer får göra lumpen ända till de fyllt 24år.

Annars händer det inte alltför mycket, samhällsprov imorgon
Jag kan inget alls, det löser sig, det gör det alltid.
Får hoppas att regeringen och riksdagen gör som jag vill.
Ge mig frågor på det jag kan!

Emely hade körlektion och sen tog vi en fika på Cafe Paus.
Jag älskar att fika med henne, hon är bara för bra!
Insåg att vi faktiskt hade extremt mycket att prata om.
Och ja, en "snabbfika" blev det allt. Det bjuder vi på!

Ikväll blir det en titt på Vänner och Outsiders.
Har ju äntligen fått in femman så nu ni, blir det tv!
Alltid varit avis på att jag inte kunnat sett allt.
Men nu blir det Grey's, Ugly, Outsiders och allt sånt.