Ligga, Gifta och Knuffa (2008-08-15)

( Relaterade inlägg: Dagens Ligga, Gifta och Knuffa reglerna )


Jag har tagit fram tre kandidater som i det här fallet är nordiska prinsar. Danmarks Frederick , Norges Haakon och Sveriges Carl Pilip . Nu är frågan , vem vill jag ligga med , gifta mig med och vem ska ha en knuff utför ? Får man ens skämta om dom så här eller rikserar jag att få någon på mig nu ?

- - - - -

Jag skulle gifta mig med Haakon . Då skulle jag dessutom få träffa han och Mette-Marits ungar . Dom ser så söta ut !



Frederick är snyggast av de där två och jag ligger med honom hellre . ( Förlåt Sverige )



Carl Pilip är hertig av Värmland och jag borde väl vara mer trevlig mot honom och så med tanke på att jag bor i Värmland . Men han är så ... tråkig . Jag puttar ut honom faktiskt . Men Tarras-Walberg (hette hon så) lär väl komma med plåster och tröst .

Hur skulle du ha gjort ??