Ligga, Gifta och Knuffa (2008-08-13)

( Relaterade inlägg: Dagens Ligga, Gifta och Knuffa reglerna )


Jag har tagit fram tre kandidater som i det här fallet är de tre medlemmarna i EMD. Mattias Andréasson, Erik Segerstedt och Danny Saucedo . Nu är frågan , vem vill jag ligga med , gifta mig med och vem ska ha en knuff utför ? Jag kompenserar gårdagen och gör det lätt för mig idag .

- - - - -

Jag skulle gifta mig med Erik Segerstedt därför att han verkar vara en skön person med skön personlighet . Han är dessutom ganska snygg och verkar enormt trevlig . Att han sen sjunger fint är ett annat stort plus .



Mattias Andréasson får bli mitt offer i sängen . Han är het ! Det har jag alltid tyckt sen första gången jag såg honom på teven . Han är deffenetivt bra ligg-material .



Med risk för hotfulla sms och brevbomber från förbannade fjortisar (och andra) utdelar jag dagens knuff till Danny Saucedo . Han har blivit världns diva på sistone och dessutom har han aldrig varit någon större favorit hos mig och.. nej , en knuff ska han ha !




Hur skulle du ha gjort ??