Ligga, Gifta och Knuffa (2008-08-11)

( Relaterade inlägg: Dagens Ligga, Gifta och Knuffa reglerna )


Jag har tagit fram tre kandidater som i det här fallet är höjdhoppare. Stefan Holm , Staffan Strand och Linus Thörnblad . Nu är frågan , vem vill jag ligga med , gifta mig med och vem ska ha en knuff utför ?

- - - - -
Jag skulle gifta mig med Staffan Strand för att jag har fått intrycket om honom att han verkar vara en sån med båda fötterna på jorden .



Linus Thörnblad är hetare än solen och det blir lätt att välja mellan att ligga med honom eller knuffa ut honom .




Tyvärr Stefan, men ibland verkar det som det här med kändisskapet stigtit dig lite för högt . Jag är beredd att ändra mig om jag nu mot all förmodan skulle lära känna dig . Men som det ser ut nu får du bli nerpetad av de här killarna . Men du ska få en fallskärm så du inte slår dig i fallet .

Hur skulle du ha gjort ??