Jag lever faktiskt .

Mjo , faktiskt så lever jag . Vet att jag har varit världens mest okontaktbara människa under en period här . Nu har det visserligen sina anledningar . Jag har nämligen flyttat . Nybliven Karlstadsbo med allt vad det innebär . Ingen telefon , ingen tv , inget internet , osv. kort sagt ingen förmåga att göra mig hörd eller att höra vad som händer i omvärlden .

Orkar inte ge någon speciellt lång förklaring på allt nu men det kanske kommer en vacker dag . Har skaffat hemtelefon i alla fall men internet dröjer en stund till . Hoppas i början av nästa vecka . Köpte Boxer idag så teven funkar i alla fall . Skönt . Ringde och kollade med Anders (hyresvärden) en sväng och de fuskisarna var i Barcelona !

Annars har vi (jag har inte bott själv under veckan - B-E var givetvis med) testat tvättmaskinen , lagat mat , kopplat in frys , micro , skurat , promenerat , handlat , och en massa mer . Lite fränt o kunna bjuda mamma och pappa på fika också - hemma hos mig !

Nu i helgen är det sista ledigheten inför skolstarten på måndag... istället för att sitta hemma i lägenheten och uggla beslöt jag mig för att åka med till Karlskoga nu . Ska ner till Norrköping imorgon och titta på Annas bebis . Ja , det blev en tjej till i familjen . Ida givetvis . Poppulärt namn det där . ;-)

Jag återkommer så fort jag får internet hem och sen så fort jag får tid till det . Men för den nyfikne så tillägger jag bara en sak - Ja, jag trivs att vara hemifrån ! ;-)