Tisdageftermiddag

Solen skiner och jag är faktiskt på förvånandsvärt bra humör idag. Engelskan imorse var väl sådär men jag överlevde. På religionen var vi faktiskt lite amitiösa emely och jag för en gångs skull. Ska lämna in arbetet om statanismen på tisdag och det grejar vi allt. På lunchrasten sprang vi bort och hämtade våra körkort på posten. Alltså det är gangster-varning nummer ett på dom. Jag hoppas ingen stannar mig inom dom närmaste tio åren och vill se kortet. Den arma stackaren lär behöva trapi en lång tid framöver. Hur som helst kom vi tillbaka lagom till matten vid tolv. Usch vad jag har anti-motivation till det ämnet. Jag förstår verkligen ingenting av det. Som om det inte vore nog har vi nationellt prov nästa fredag. May God be with me! Samhällsprovet gick över förväntan faktiskt. Therese och Niklas hade gjort provet utan "den riktige" Niklas och det kanske var det som räddade mig från ett IG. Thanks! Svarade på allt och det kändes mer än bra. They made my day.

Ja, nu sitter jag här och tråkar ut någon sorglig själ som faktiskt tog sig tid att läsa det här. Hur som haver ska jag ta tag i någonting nu, jag vet bara inte vad. Det finns hundra miljoner saker jag borde göra men jag orkar faktiskt inte och då gör jag det faktiskt inte heller. Så enkelt är det.