Första gången

Har suttit och fördrivit lite tid i "mina bilder - mappen" på datorn. Hittade en massa fina bilder faktiskt och med dem kom en massa gamla minnen som jag sent lär glömma. Det är, och kommer alltid vara speciella upplevelser med dom jag älskar allra mest. Jag menar, vi har upplevt så enormt mycket tillsammans och en bild säger verkligen mer än tusen ord. Polen-resan i nian hur kul på en skala var inte det då?, eller hur sorglig var inte skolavslutningen i nian?, Italienresan 2007, 18årsdagar och andra födelsedagar, midsommar och stockholmsresan. Det finns så enormt mycket som inte går att uttrycka i ord, det krävs en bild. Jag hittade en del neutrala och framför allt fina bilder från helt oförglömliga kvällar med mina flickor.

Emely och jag ute i slussarna det är helt oslagbart. Utan dig vore jag definitivt inte den jag är. Du är mitt allt och kommer alltid att vara det också.

Min och Denise's promenad när åskan kom fortare än vi ens kan tänka å-s-k-a. Mysigt var det i alla fall. Även om du bor där du nu bor och vi inte ses så ofta kommer du ändå vara en del av mig. Du är min stjärna!!

Jag lär aldrig glömma när vi cyklade ut till källsfallet den kvällen i augusti vi tre. Badade, pratade, åt och hade det så där bra bara vi kan. Ni är bara för bra nu två! Jag älskar er.

Jag måste lägga in två bilder jag själv knäppte av här hemma efter ett hageloväder i våras (ett år sedan). På något sätt har jag alltid varit facinerad av himlen och oväder. Det kanske märks på följande bilder och dessutom kanske det är anledningen till det. Det blir ju så fint