FN kan ta sig i #¤%&/#¤

Jag orkar verkligen inte läsa det där häftet om FN. Det är det mest ointressanta jag gjort på väldigt länge. Det är så tråkigt och jag är inte motiverad för fem öre. Nej tack, ge mig något stimulerande att göra. Jag gör precis vad som helst, bara jag slipper läsa FN!

Längtar till onsdag gör jag också, Valborg och för en gångs skull blev det som vi sagt emely och jag. "Fixa körkort så ni kan stanna länge" ja, visst har jag körkort och kan stanna länge! Kirrat. Jag bara väntar på att någonting ska sätta sig på tvären.

Ska hem med syrran någon kväll också, prova balklänningen på allvar. Snart klar nu nämligen, bara i med foder och blixtlås. Får hoppas att den varken ska sys in eller ut något nu för det blir bara en massa extra krångel då. Jag vill ha den klar nu! Helst skulle jag vilja ha 12 juni också. Inte för att balen är då, men jag vill ha den feelingen som förmodligen lär infinna sig då. 13 juni är nämligen studentdagen och 14 juni balen.

Nej usch och fy och blä, jag måste verkligen läsa nu. Men jag kan nästan lova att jag inom en väldigt kort period återkommer igen :-)