Studiedag

Jo jag tackar jag! Det har det verkligen varit. Plugg, plugg och plugg. Men det bästa av allt är att nu känner jag att jag fakiskt inte kan göra så mycket mer. Lovely. Gick faktiskt upp nio imorse och började med svenskan så nu är det klar. Har gjort så gott jag kunnat och det får ta mig tusan räcka! Samhällen gick väl sådär.. jag hittade inte så värst mycket, men lite och det är ju bättre än ingenting. Har dessutom suttit och skrivit på någon fåning uppsats som mamma tyckte att jag skulle göra. Nu är det gjort också. Great!
Jag har till och med städat ut min garderob lite. Härligt. Möblerade om härom dagen så nu är det som nytt igen. Älskar den känslan. Älskar att möblera om också faktiskt.
Senare kommer Ida en sväng. Ska stanna till imorgon så det blir väl full fart här ikväll antar jag. Skönt att jag har gjort alla läxor då. Annars blir det väl Idol som vanligt skulle jag tro. Det suger ärligt talat, men det är så dåligt så det är bra typ. Har väl hittat en favorit tyvärr.. och ännu mer tyvärr är att jag inte vet han han heter!!
Börjar vänja mig vid att det sitter någonting som blänker på min finger nu med. Det känns alltså lite konstigt. Men jag kan bara inte sluta titta på den. Det är så roligt. Sen är det mer roligt när omgivningen gläds med en. Tack ska ni ha!
- - -
Ibland funderar jag vad det är som har gjort dem till dem de är. Det är väl ingen hemlighet att jag har två bröder men det är ju knappt någon som vet om det. Men så är det i alla fall. Eller jag hade, har haft en bror väldigt länge då den andra höll på med en massa skit. Droger har jag väl aldrig tyckt om och speciellt inte efter att det tog min bror. Han får skylla sig själv. Nu håller jag dessutom på att mista ännu en bror, med alkohol. Vad är det som gör att båda två blir så? Jag menar, jag och Eva. Är vi så? Nej.. jag tycker bara att det är så synd. Vi hade kunnat vara en stor och lycklig familj på fyra syskon.