Regnigt och blött

Kom precis hem från en mycket kall, blöt och blåsig promenad. Fast den var nog ganska behövlig ändå om jag tänker efter.  Behövde skingra tankarna lite och dessutom få lite frisk luft. Har suttit inne hela dagen och pluggat. Skrev klart engelska rapporten idag och dessutom har jag sysslat lite med projektarbetet nu. Äntligen har jag kommit igång med skrivandet. Det känns såå bra. Hemlösa är faktiskt ett ganska intressant ämne om man verkligen försöker och ger det en chans.
Ikväll blir det nog se på film eller läsa lite i boken. Jag får se vad osm känns bäst. Just nu lockar det faktiskt med en riktigt bra svensk rulle. Tyvärr har jag inga som jag inte redan sett flera gånger. Hoppas att det går något bra på filmkanalerna i stället. Egentligen skulle jag helst av allt vilja ha någon att se på den där filmen med också. Men man kan väl inte få allt. På tal om det måste jag komma ihåg att hämta min ring nere i badrummet sen. Insåg nu att det var lite tomt på mitt finger.
Imorgon försvinner min sovmorgon tyvärr. Ska vara hos tandläkaren klockan tio. Hoppas det går bra och att hon inte skäller alltför mycket på mig bara. Erica tror jag hon hette, eller något liknnande. Nu funderar jag starkt på att gå ner och tappa upp ett varmt bad. Det är jag banne mig värd efter allt det kalla utomhus. Ska ladda upp lite bilder på bilddagboken först bara. Så den som har lust kan ju ta sig en titt.