25/11-2007

Har verkligen inte lust till någonting idag. Ingenting.
Borde plugga till provet imorgon i internationella relationer men jag orkar verkligen inte. Jag har försökt men jag för inte in ett endaste litet ord. Det går inte! Beror det på att man känner sig helt värdelös på hennes lektioner kanske. Vi skulle ju i princip få IG för att vi inte tittade på nyheterna. Men hallå! Nyheterna.. det finns lite annat att göra också faktiskt. Din lilla elaka smurf!
Har dessutom en fet religionstenta som ska lämnas in på onsdag och jag har inte ens börjat än! Det finns helt enkelt inte tid till att fylla år för nu har jag massor att göra som jag egentligen redan borde gjort. Varför föddes jag nu för?! Jag hade ju egentligen inte tid att fylla år!
Men jag kan ju passa på att tacka för paketen igår. Det var riktigt trevligt faktiskt, även om det itne riktigt blev som vi tänkte. Men sjukdomar och barn går liksom inte att råda bot på. Bortsett från det så var det ju som det skulle. Så tack för allt!

- - - -

Du har jag plockat undan alla paketpapper och grattis kort lite och det kanske är dags att plocka bort ballongerna och grattis nallen här också.. så det tänkte jag göra nu. Sitter och kollar på reprisen av Idol med. Såg ju inte alltför mycket av det i fredags. Såg att Daniel åkte ut och det var hemskt nog!
Nej, en ny design blir det nu sen blir det lite plugg på Internationella relationer och idol koll sen sängen.