22/11-2007

håltimme då.. usch
sitter i bibblan och tråkar.. anastasia, malin och emely har något fuffens för sig och jag får inte veta vad.. hm! Fast jag vet ju vad det handlar om, det är ju liksom min födelsedag på lördag :)
annars har jag skadat fingret.. :/ skar mig på mammas förbannade rakfylen imorse.. att hon inte kan lägga den på något mer barnvänligt ställe??? hmpf!
nej som sagt, håltimme nu.. mellan 11.35 och 15.00 huh! trååkigt. Emely och jag fick visserligen tummen ur och gick ner och bokade körlektioner så nu är det äntligen på G.. lovely.
Nej, nu kom mina polers tillbaka.. så jag ska väl gå..
ciao!

- - -

Jag måste erkänna att jag känner mig extremt nöjd idag! Jag har gjort en så massa bra saker så jag blir ju nästan förvånad själv :) Allting började egentligen imorse, gick upp åtta utan att ens vara trött, fick skjuts ner till stan och då såg vi att svenska lektionen var inställd. Lite irriterande då det är en "mitten-lektion". så vi hade engelska efteråt.. Hur som helst så gick vi ner till bilskolan och bokade körlektioner. Ja, det är faktiskt sant!
Väl hemma idag bakade jag muffins till balkommitens stånd på stan på lördag. Så nu har jag också hjälpt till lite. Ja, det är också sant. Jag, åsa maria kristina eriksson har bakat!! Visserligen inte frivilligt, men nästan. Sen damsög jag faktiskt hela övervåningen så nu är det damfritt här i alla fall, eller så gott som.
När jag kom hem hade jag dessutom fått ett brev från bibblan i kristinehamn. För någon vecka sen gjorde Malin och jag ett "pippi-quiz" bara för skojs skull och nu skrev de att jag hade vunnit.. hah! lite tur ska man allt a ibland.. frågan är om de tror att jag är ett barn?! :/ jaja, jag går väl dit så får vi se..

Satt och slog in lite julklappar förut med och det är alltid lika roligt varje år. Jag riktigt längtar efter jul för att få slå in paket. :) har fyra julklappar kvar nu, kanske fem beroende på.. b-e, emely, mamma, pappa och kanske eva&johan beroende på om jag ska vara med på mammas och pappas istället. Blir ju billigare så!

Nu ska jag sussa snart, för imorgon blir det upp tidigt för att fixa det sista inför kvällen :) och det kommer bli så bra!!