20/11-2007

Idag tycker jag faktiskt att jag har varit enormt duktig. Jag har dammat och städat mitt rum, hallen och badrummet. Plockat undan en massa onödiga saker. För det kan jag lova att vi hade överallt. Men nu är de borta! Om någon saknar dem sen är en annan femma. Pappa godkände ju att jag hade flyttat lite på hans saker och mamma orkade inte bry sig, så.. vi får se.
Älsklingen kom förbi en sväng förut med så nu har vi handlar liite av sakerna till på fredag. Kostade väl lite men han betalade så det är lugnt för mig, tills jag måste betala tillbaka. Ska handla resten imorgon. Var dessutom med han till kulturskolan och var moraliskt stöd under hans lilla spelning. Han är ju i alla fall bättre än mig, betydligt bättre!
Nu blir det en lång varm dusch sen blir jag nog parkerad farmför teven skulle jag tro. Något bra att se på ikväll?