19/11-2007

Måndag idag och jag är ledig. Lätt att jag offrar fyra timmar en lördag till att gå till skolan nu när man får en hel måndag i kompensation. Skönt att få sova ut lite idag. Blev väckt av en elak människa som ringde. Klockan var i och för sig närmare tio så det var inte så elakt egentligen.
I helgen blev det kalas för Mia och barnpassning åt Ida och idag blir det en hel pluggdag. Ska göra Maries hemtenta på psykologin. "Hemtentamen i motivationspsykologi" hon kunde inte kommit någon längre titel? Hur som helst så hatar jag psykologi och allt som har med det att göra. Och som om inte det skulle vara nog har vi något slags prov i filosofi på onsdag. Jag hatar filosofi! Sokrates kan ta sig någonstans!
Nu ska jag lägga mina aggressioner åt sidan och skriva om agressioner till tentan.