2007-05-30

Sommarjobbet är kirrat nu då! Börjar jobba den 18 Juni och tre veckor framåt. Härligt. Lite pengar är aldrig fel.

Annars är det ganska mycket på gång just nu. Känner väl egentligen inte av det direkt. Jag är ju klar med mina grejer. Samhällen bland annat. Det som oroar mig just nu är matten. Anastasia har ju övergivit mig. Jag kan omöjligt jobba med ett grupparbete själv.

För en gångs skull har jag fullständiga planer för helgen. Det känns faktiskt himla bra. På fredag blir det Karlskoga med älsklingen. Han är ju arton nu men vi kan väl alltid försöka smuggla lite. Skämt och sido.

På lördag blir det Karlstad med Emely. Längtar redan. Ska shoppa loss riktigt ordentligt hade jag tänkt. Kanske till och med ska köra ner. Vi får se. Skor vet jag att jag SKA ha i alla fall. Är i brådskande behov av nya. Skopunkten är min affär då. Ta tre, betala för två. Perfekt!

Söndag vet jag inte riktigt vad det blir. Antagligen en "vila-upp-sig-dag". Det kan jag behöva. Ska använda den dagen till plugg om det är något som ska göras. Annars blir det nog en seg dag med lång sovmorgon.

Gjorde teoriprov förut med. Hade det varit på riktigt hade jag lätt klarat det. Tyvärr var det ju inte det. Men det känns ändå himla bra att veta att det hade blivit ett godkänt OM jag nu skulle gjort det på allvar. 59p. Flera gånger till och med.

Hade geografi-förhör idag med. Vi vann. Grattis till oss. Hade nog inte behövs plugga så hårt om vi gjorde. Nu var det ju visserligen kul men ändå. Vi hade väldig marginal till tvåan. 160p mot ca 85. Jo då. Grattis till tvåan också.

Fick lite nya vykort idag med. Roligt. Tycker riktigt mycket om dom där.

"Nu vet jag hur det känns att vara mobbad, som att vara en snögubbe när det blir vår."

Imorgon blir det en lång och jobbig dag.

8.20 - Filkunskapen tror jag visserligen blir ganska lugn.

9.45 - Psykosociala antar jag att vi ska prata självmord igen. Film kanske.

11.10 - Tyska, senila Emely, Förståndiga Jag och Uppnäsiga Malin! Jobbigt!

13.10 - Svenska. Dikter. Kan bli intressant.

14.05 - Engelska - Film. Outsiders.

15.05 - Matte - Grupparbete bestående av en person! Hmpf! Anastasia din lilla #¤%(/&%

Sen slut 16.00! Kanske inte så anstängande dag, men fullspäckad!



¨

^

¨

^



Om du vore guld skulle jag sälja dig. E - 30/5-07

***



Å: Men vad fan är det som luktar? Det luktar skit och det luktar Alltid häär!!

E: Det är häcken!

EÅ - 30/5-07

Någon som fattar det roliga i det hela??