Sömntuta!

mått helt jätte konstigt idag.. mått illa som bara den! Usch.. kom i alla fall hem tidigt idag.. redan kvart över tre.. skönt! Tack vare Lillemor.. :) gick och la mig då och meningen var att jag skulle läsa Harry Potter.. men icke! Åsa somnade och sov jätte skönt.. vaknade vid sju och gick ner och åt lite... sen la ja mig igen :) mådde ju bättre då och det var skönt.. :) sen låg jag där och funderade lite, och funderade lite till och sen bestämde ja mig... jag slog på datorn ;) vill verkligen ha ner min film.. men det är sisådär 3 dygn kvar.. har jag tur, så får jag ner den till helgen!

Nu hade ja iaf tänkt att krypa ner i sängen igen och titta lite på DaVinci Kodens extrameterial.. ja menar, ja har inget annat för mig direkt.. har mirakulöst nog inga läxor idag heller.. borde verkligen jobba lite på tyskan.. men schiit samma.. det ska inte vara klart förrens på fredag.. så whatever.. ;)