Idag: USA-middag

Ska vara i krhmn idag halv två på middag med mammas kusiner. En av dem kommer ändå från USA och är här och hälsar på ett par veckor med sin fru. Såg dem för kanske fyra år sen så det blir roligt att träffa dem igen. Jag menar, de borde vara det samma för dem. Jag var 14 då, nu snart 18. Borde vara en skillnad tycker jag!

Igår blev det jobb till halv tre, som vanligt. Sen en tur hem till älsklingen, körde faktiskt dit mig själv! Lyckades växla där jag skulle och allt sånt med.. Imponerande! Vi gick ner till sjön en sväng och upptäckte en massa lera vid strandkanten. Gjorde en massa fina figurer, eller vad säger du? Tror jag blev lite brun av det med. Var lite röd när jag kom hem och om jag inte ser helt galet så är skuldrorna bruna!

Imorgon blir det en dag med Emely. Ska ut och hjälpa henne med serveringen. Det är ju trots allt underhållning och då brukar det allt bli en massa folk. Ska bli roligt faktiskt. Måste komma på ett bra sätt för att få det gå snabbt med. Men det löser sig nog.

Nej, nu blir det att göra sig iordning och torka håret. Ska bara ta reda på vad jag ska ha på mig med. Problem!