Promenad, Cykeltur och Bad med Snöret och Fisen ;)

cyklade bort till nizan förut och vi beslöt oss för att ta en promenad runt sjön. vilket vi gjorde. under den promenaden beslöt vi oss för att vi ville bada. vilket vi gjorde. gick hem till nizan och cyklade sen hem till mig och hämtade badkläder. cyklade upp tillbaka till solvik där lina väntade på oss. badade en stund och det var faktiskt inte alls kallt. bara jävligt skitigt. lina stod på land och agerade PR.fotograf. jag kan bara gissa hur fina bilder det blev. satte oss i badsta en stund efteråt med. pratade och lite så. skvaller är alltid roligt. cyklade hem halv nio och ringde ett litet samtal. till en mycket omtyckt människa.
imorgon bli det fortsättning på min lilla städning här hemma. kom inte så långt idag som jag hade tänkt. undrar varför. men det var bra mycket trevligare att bada och umgås med lite folk.

det bästa med dig är att vi reder ut allting. vi låter ingenting ligga kvar och gro till någonting större. det bästa med dig är att det går att prata med dig om allting. det bästa med dig är att du älskar mig. <3