L.D.

15.00 i slussarna! Lena Dahlman.
Vet inte vem hon är, men alla säger att hon är bra.
får tro på ryktena och hoppas att det blir mycket folk.
ska dit och hjälpa emely som vanligt under den här sommaren. men jag trivs med det.
ska dit runt tolv eller så, måste ju värma upp lite. hah.
var i kristinehamn igår med och tittade på mikael wiehe.
eller ja. vi stannade utanför "kravallstaketet"
225.- hade varken mamma eller jag lust att betala för att komma innanför.
dessutom hörde vi lika bra precis bakom hans lilla vagn oxå, så det så.
stannade till hos solveig&olle på vägen hem. tog en fika och så. det var faktiskt riktigt trevligt. hade kanon huvudvärk när jag kom hem sen. men har väl ingen direkt aning om varför. ont gjorde det.
just nu längtar jag till helgen igen.
fredag. stockholm. me love it! åker med tåget på fredag eftermiddag vid fyra.
är framme halv sex. kommer hem måndag kväll. lovely. vill gärna stanna längre.
vill ju se vad det är för typer som jobbar där mer. men men. får montera upp kamera eller nåt.
nej, nu ska jag väl göra mig i ordning och köra bort till emely. ska vara där runt tolv som sagt.
ha en bra dag så finns det säkert mer att läsa inom en snar framtid.

Må gud vare med dig, för själv har jag inte tid. haha!