29 Juli

lena dahlman är en härlig människa. enormt trevlig. var där och hjälpte emely idag och det gick ganska bra tycker jag. regnade som fan när jag kom dit, men självklart sken det upp. :) satt och pratade lite med hennes far när vi kom hem med. störtskön. :)

imorgon blir det städdag. tyvärr. behöver röja upp lite här inne. saker överallt ju. satte upp nya gardiner när jag kom hem med. mamma hade satt upp rosa, men ursäkta, de kanske jag vill ha för fem år sedan eller så. slutade med att jag satte upp vita, själv!

längtar lite till helgen med. fredag åker jag. tycker inte om att jag ska åka ner själv.. men men... vad gör man inte?!



jag blir glad av att se er. för mig är ni ett bevis på att det faktiskt går. för mig är ni ett bevis på att kärlek är något man ska vara rädd om. något som aldrig försvinner om man tar han om den. ni gör mig helt enkelt enormt glad. jag är glad att ni är de ni är. <3