Take me back..

.. to the place I belong!

Italien.. jag vill tillbaka.. här är det ju bara kallt och tråkigt.. Italien var grönt och varmt.. iaf lite varmt! 12 grader och sol är helt okej för att vara Vinter där.. JAG VILL TILLBAKA!!!

Sitter och ska leta efter fakta om Telekommunikation.. och jag hittar inte ett skit !!

Jag vill inte.. !! Jag vill hem och sova, helt slut ju.. Gick och la mig nio igår kväll.. är fortfarande trött ju.. somnade till och med på bussen imorse.. åh..!

Hoppas vi hittar ramar till våra fina Karikatyrer med.. dom är ju såå fina.. lägger väl in en bild på dom sen eller så.. har inga just nu..

Annars fick jag veta en massa prov och inlämningar o skit idag med.. usch! Jag vet ju defenetivt vad jag gör i helgen..! Inget roligt för mej inte.. förutom klassfesten då kanske.. på fredag.. egentligen har jag inte tid.. men jag vill inte strunta i den heller.. så jag går en stund..

Nej, nu får jag nog ta och bli lite seriös igen..

Ciao!



*-*
Nu är jag hemma och jag har till och med börjat fundera över vilka val man ska göra inför åk.3.. inte valt än.. gör det på fredag sa vi.. ingen av oss vet ju vad vi vill välja.. iofs så finns det väl inget som säger att vi måste läsa samma saker.. men what the häck!

Har iaf lagt in lite bilder från Italien nu med.. kommer väl fler framöver skulle jag tro..