.

nu åker vi snart.. en timme till sen blir det stationen.. skönt att vara ledig idag i alla fall.. kunde faktiskt gått till skolan halva dagen idag.. men mamma tyckte ja skulle va ledig, så okej då.. jag gav med mig ^^

Börjar få lite resnerver.. ska ju faktiskt flyga.. ja, jag vet jag tjatar.. men ja vet ju helt ärligt inte hur det är.. har ju inte gjort det förut..

jaja.. resväskan är iaf packad och klar.. lite träligt att vi måste dela.. men aja.. de får väl gå för den här gången då.. ^^

Nu är det bara att hålla tummarna för det bästa väder som kan bli.. läste väderleksrapporten och det är mellan 8 - 13 grader hela tiden.. tyvärr.. :s hade inte gjort mig ett dugg om det hade varit sisådär 25+ eller så.. haha

Aja.. 13+ är ju bättre än 20- som det varit i flera dagar här nu.. okej, kyla på vintern är okej.. men inte på mornarna.. speciellt inte i en kall buss.. :s som står still i en timme!! Fastnade i bussen igår.. motorstopp o så.. väntade en timme och det blev kallt!! Sen kom en annan buss och vi fick åka ända ner till torget.. tack*

Nej, nu ska jag nog gå och vara lite social tror jag.. som sagt.. sen åker vi vid fyra.. tåget går 17.09.. imorgon flyger jag 09.25.. think of me.. ^^



/ Åsa