24/1

idag är det exakt en månad sen det var julafton.. oj vad tiden går fort.. och exakt två månader sen det var min födelsedag.. och det betyder ju att det är exakt tio månader kvar tills jag är myndig.. wihoo.. intresseklubben antecknar ! Men men.. när man närmar sig november blir det roligare.. nu känns det så avlägset ju..

idag blev det till att börja med, den tidiga bussen (07.20) från busskuren.. historian började 08.20 och där jobbar vi med massa skit om forntiden.. inte kul inte.. så vi satt i princip av lektionen bara.. men lite fick vi allt gjort.. sen var det geografi med Birgitta.. min favoritlektion varje måndag och onsdag.. eller inte alls! Höll på med något diagram om befolkning.. var faktiskt inte alls så jobbigt.. sen lunch vid elva. Gröt till lunch.. hm.. jag tycker det är mer frukost.. men men..

Efter lunch var det tyska.. inte heller så jobbig faktiskt.. för en gång skull.. skulle skriva en berättelse och sen byta med en kompis som fortsätter skriva osv. kan ha blivit riktigt roliga berättelser.. har inte läst den än.. sen blev det förhör av glosorna och jag tror att jag kunde allihop.. Sen var det UF-mässa.. eller föreläsning i Aulan.. Joel hette han som skulle prata och han såg väldans bra ut faktiskt.. men men.. sen hade vi samhällslektion.. gjorde inte så värt mycket där heller.. så det har varit en väldans slapp dag idag..

Antar att det kommer bli segt imorrn med.. har två timmars hål mitt på dagen ju.. så jag och min emely ska ut och äta.. blir väl Cafe Paus som vanligt skulle jag tro.. bara för att min släkt jobbar där.. haha.. Sandra i alla fall.. Har inga läxor till imorgon heller.. skönt.. egentligen engelska.. men den har jag gjort redan och det är skönt.. Så jag ska ta en dusch och sen fortsätta brodera på min Nalle Puh och Nasse bild.. får se om jag behåller den själv eller kanske ger bort den på Oscars dop kanske..

Blir sista skoldagen den här veckan för mig imorgon.. för på fredag är jag ledig.. och det känns så skönt.. sen måndag och tisdag med.. uh lovely.. missar en massa saker men det kan jag lätt offra för att få åka bort.. och nu är det bara 3 dagar innan jag är i Italien och har flygit för första gången..