22/1

måndag, ny skolvecka igen.. men bara fyra dagar och det gör mig ingenting..
Under helgen blev det nytt tak.. lagt utan oss.. fruktansvärt bra blev det iaf.. osså skrapade räcket vid trappen lite med.. ujujuj.. åsa är ju bara för bra på sånt.. haha..

Ikväll blir det.. plugg antar jag.. missar ju en del lektioner.. inte bra.. men det struntar jag i.. för i Rom är det varmt.. visserligen ska vi inte till Rom, men nästan.. 17+ grader var det i går.. och SOL.. synd bara på den här snön.. nu när det äntligen har kommit massor.. då försvinner jag här ifrån.. :s men men.. hoppas den är kvar när jag kommer hem.. för då du Emely.. vill jag åka skoter..!


*

18.11
Hemma igen.. ätit lite av mammas bullar med.. mumma.. nu blir det dusch och sen tyska glosor.. massa sånna till onsdag.. så jag tänker vara lite förutseende och börja med dem nu..

Tänkte börja med mitt broderi igen då.. kanske passar bra att göra det på ett tåg.. vi får se..