Söndag 25 Februari 2007

Ibland undrar jag varför ja inte är mer naturmänniska.. underbar helg :D
Började igår förmiddag.. hjälpte emely att städa av hennes rum lite och sen gjorde vi en kladdkaka.. sen var det bara att plocka på sig klädplagg efter klädplagg.. termobrallor, sockar, kängor, vantar, tjocktröja, halsduk, jacka, mössa ALLT!! Michellingubbsvarning!

Skulle grilla ute på en tjärn.. inte på isen då.. men i kanten.. först skulle vi testa o pimpla.. det gick väl inget vidare direkt.. men vi säger att vi fick MASSA fisk, men tyvärr fick vi inte upp dem ur hålet.. :p
Sen grillade vi lite korv.. gott :D

Efter mycket om och men åkte vi skoter :) först körde emely och jag satt bakom henne.. okej, det var kul.. men det roligaste kom sen.. :) Åkte pressäning (eller hur de nu stavas) bakom Oskar.. roligare saker vet ja helt ärligt inte om ja ha gjort :D Svårt o hålla i sig i svängarna.. men de funka fint :D Åkte väl av ett par gånger.. men de e sånt man får ta :p haha.. vet att ja flög ett par meter eller så.. men de va kul det med.. :D

Sen blev det mer korv.. och jag tappade min i elden.. :( den brann upp..! Sen fick ja en ny av Thomas.. gjorde samma sak med den! :o) men den brann inte upp.. tappade den bara.. blev inte så askig så den funkade att äta upp.. :) Sen blev det en vänta till på pressäningen.. och efter mycket om och men så blev jag övertalad att köra ja med.. och det gick ju faktiskt jätte bra.. :) och roligt var det med.. :D

I natt blev det livat värre med.. ^^ Thomas, Mikael och Lillemor satt i köket och drack pilsner och en massa annat och vi "barn" inne i vardagsrummet och kollade melodifestivalen och drack cola och ramlösa.. :p sen fick vi nån äcklig varm punch.. usch! Godare saker har jag ju druckigt!! Skippar ju till och med chokladen med punch i på jul!! Jaja.. har ju inte dött av det än..

Idag blev det slingor.. ljusa sånna.. jag ser inte nån stor skillnad direkt.. men men.. de finns där i alla fall..
Sen gick vi en promenad, Emely, Lillemor, Jag och Pysen.. upp till källsfallet och tillbaka.. 5km.. skönt med promenad.. behövde det kände jag..!

Imorrn blir det en städdag till 150% måste verkligen försöka engagera mig lite i mitt rum.. jävla bombnedslag.. ska damsuga, damma och plocka saker..

Nu blir det Playa Del Sol och sen får vi se om det blir något annat kul..
Ciao!