Onsdag 28 Februari 2007

Min namnsdag idag, MARIA, grattis till mig! (och Malin) (och alla andra med)
Ikväll blir det Lost med.. jävla psyko program..
Var nere i källaren o kollade på pojkarna som klättrade ner i oljebehållaren förut med.. tyvärr var ingen av dom snygg.. ^^ men trevliga var dom ;) Och gissa vad! Den fungerar som den ska! Vi behöver inte köpa något annat.. vi fååår använda olja.. iofs är det inte speciellt bra, men vi fick :) mamma o ja hade absolut bestämt trott att den skulle avrättas om man säger så.. men icke! :)
Låg och läste min bok igår med.. redan halva boken! Och det är helt otroligt för att vara jag, vilket måste betyda att boken är bra..! :o)
Jag menar, jag läser väl högst en bok varje kvatal, OM JAG MÅSTE!! Annars två om året kanske.. :) Men den är verkligen läsvärd!

Skulle väl egentligen göra lite geografi o sånt där.. men va fan jag är ledig.. ORKA!!
Lyssnat på Erik ett bra tag nu och det är faktiskt bra låtar, OCH texter :)

*

When I hear you say my name
All the lights come on
And the music starts to play
I can´t help but sing a long
Like a flower to the flame
I´m burning in your arms
When is cold and grey
You know it makes me strong
When I hear you say my name


*
Jaha, nu sitter ja här igen.. Mamma blev glad när hon kom hem förut :) Tanken var inte kaputt.. :) Så det skulle vi fira tyckte hon.. så det blir pizza om en stund.. funderar på att köpa kycklingsallad istället.. men men.. det märks! Ska lägga mig o läsa lite i min nyinköpta bok med tror jag.. känner på mig att den kommer vara utläst snart.. men vad gör det? Jag har ju en till ;)

Smaklig måltid!