Måndag 19 Februari 2007

Helgen blev inte som jag hade tänkt mig.. skulle inte bli så.. fiasko!
Först Johan.. sen allt annat.. skulle bli perfekt ju.. jag hade ju tänkt att allt skulle bli bra.. men icke.. vill allt bli fel så fine.. bli de då!

Sitter i skolan o ska skriva geografi men orkar inte.. ska skriva om Volvo.. jävla företag!


--------------------------------------------- -----------------------------------

Föresten undrar jag varför eleverna inte får ha mobiltelefon på lektionerna när lärarna svarar i sina om det ringer !!! NU ÄR ÅSA ARG!!


--------------------------------------------- -----------------------------------

Tandläkaren imorse med.. uh, ingen höjdare.. ska tillbaka den 16 mars och laga mina hål.. ska bli bedövad i hela käften.. uha! Får hoppas att ja slipper prata sen då.. har tyska prov den dagen men det är skriftligt som tur är..

Lycka till med norskan Malin.. :)