Lång väntan på stationen..

Suttit på den här jävla station ända sen kvart över 4, träligt! Bussen går om en halv timma.. Hem o bara ta det lugnt, lov nu tack.. Är helt utsliten känner jag.. Nej, nu ska jag roa mig bäst jag kan med min mp3.. Ciao!

-

Jag gör som Gert..
- ÄNTLIGEN !!!
Matte provet är ur världen! Det gick inte speciellt bra tyckte jag.. men det ä ändå gjort..! och DET är skönt..

Kom hem trött o sleten förut.. och vem var här hemma då?
Jo my honey!
Blev lite mys och sen var han borta.. :(

Men jag tänker ju i alla fall inte plugga ett endast litet dret ikväll.. INTE NÅT!!! Skönt..
Imorrn blir det fika med Anastasia, Malin o Emely.. sen är det SPORTLOV!!! HÄRLIGT!! Får se hur det blir på lördag.. kanske är lika bra att stanna hemma.. men det vore kul.. trubbel!!

Nej, nu ska ja ägna mig åt mina virituella kompisar.. :)