24/12-2007 God Jul!

God Jul igen lite mer på riktigt den här gången.
Nyss hemkommen från Karlstad med en massa julklappar och proppmätt. Åt jullunch hemma hos älsklingen och sen gröt och fika hos syrran. Tomten kom i år med och nog blev det lite svettigt för honom där med alla paketen. Alla verkade i alla fall nöjda och glada med vad de hade fått och tur var väl det. Själv är jag kanonnöjd!
Verkar som jag slipper köpa en massa saker när jag drar mig hemifrån till sommaren. Fick en massa praktiska och behövliga saker idag. Tacks ska ni ha!
Annars har det varit en jätte mysig dag då jag till och med hann se mina favoriter på Kalle också. Schackbrädorna och mössen som syr klänningen till Askungen. Hos Eva blev jag tillsatt som grötkokerska och utroligt nog gick det skitbra! Johan bjöd mig dessutom på vin eftersom jag nu var 18 som han uttryckte det. Gott var det i alla fall.
Nu ska jag plocka upp mina julklappar och se lite mer noga på vad det egentligen var jag fick.