20/12-2007

Äntligen jullov!
Har faktiskt varit en skitbra dag idag på alla möjliga sätt. Religionslektionen imorse blev bara flum och de som lämnat in fick veta betyg, dvs. inte jag! Men det spelar mindre roll för jag är ganska säker på vad jag får för betyg ändå! Sen stack vi ut på stan en sväng och lämnade malin åt sitt öde, emely och jag fixade födelsedagspressenter och lite sånt. För imorgon blir det både julgodisbak och födelsedagsfirande at my place. Stannde till på Café Paus och tog en snabb fika med innan vi begav oss till aulan för julavslutning med kören och lärarna. Synd bara att jag glömde kameran i skåpet för det där hade behövt förevigas! Rektorn som bäbis och gamal gubbe, ola och annelies lilla kärleksromans och rektorn som störde med kaffe, ola och öivinds korvar och allt det där. Lite roligt var det alt. Sen var det julklasskampen i E2 och efter mycket om och men hittade vi alla frågor och förhoppningsvis svarade vi rätt. Julrimet är ju faktiskt oxå bra! Dessutom fick vi skjuts hem och det var ju skönt att slippa vänta på bussen, tack emelie!

Nu är det mat som står på schemat. Vet inte riktigt vad det blir faktiskt eftersom varken mamma eller pappa är hemma och kan laga något till mig. För mat behöver jag, annars kan jag ju glömma att jag orkar ikväll. Julfest på biljarden. Det blir säkert roligt..