There's something wrong.

I hurt myself today, to see if i still feel. I focus on the pain, the only thing thats real.

what have I become, my sweetest friend? Everyone i know, goes away in the end,

 

haft en ganksa jobbig dag idag. jag vet inte vad det är men det är någonting som är tungt att bära runt på. psykiskt tungt. jag vet inte riktigt vad det är. jag mår ju bra. har jag någonting jag ska behöva vara orolig eller nervös för? jag känner mig helt enkelt ur balans så att säga.
hade en massa jobbiga lektioner idag med. tunga ämnen som oxå gjort sitt till det jobbiga humöret skulle jag tro. religion, psykologi och filosofi. puh! det är inte lätt ska jag tala om. Inte att ha alla dessa tre på en gång i alla fall. huh! hur som helst så ska jag ta mig igenom även detta år lika bra som de två tidigare, om inte ännu bättre till och med. det känns liksom annorlunda nu mot förra året. fråga mig inte vad det är, jag bara känner att det är bättre.
följde med emely hem idag efter skolan. lärde henne lite om datorn och så. duktig elev må jag säga. sen åkte vi upp till ett gäng hungriga kanalföreningsgubbar och gav dem fika.

nu vet jag i alla fall att jag tänker sova. imorgon blir det skola mellan 8.20 och 16.10 vilket jag inte alls är glad för. religion a, psykologi a, svenska b och engelska c. my dream, or not.