Mörka moln.

allting känns så konstigt. tiden går och alla blir så annorlunda. saker som ingen väntat sig sker. imorse trodde jag att allt oväntat skett, i eftermiddag insåg jag motsatsen. än en gång blev jag förvånad över att folk kan bete sig som de gör. jag förstår inte hur de tänker.
det finns så mycket jag vill skriva och så mycket jag vill säga. jag vet bara inte hur jag ska börja eller hur jag ska uttrycka mig utan att folk ska missförstå. allting har blivit så mycket bättre än det var men det är ändå någonting som saknas innan allting kan vara sådär perfekt.
det sägs att skyttar är nöjda när allt går i rutiner. tyvärr stämmer det. jag tror jag vill att allt ska vara som det en gång varit. jag tycker inte om stora förändringar eller omställningar. jag vill inte vara en sån. nu känns det verkligen som det är en stor förändring på gång och jag hinner inte med i utvecklingen. någonting håller på att ske och jag vet att det kommer innebära någonting negativt.